close

 

 

If I told you this was only gonna hurt


若我明白告訴你這只會帶來遍體鱗傷


If I warned you that the fire's gonna burn

若我曾經警告這一切只會引火上身

Would you walk in? Would you let me do it first?

你仍會不顧後果向前? 還是讓我先踏出第一步?

Do it all in the name of love

這是否都在愛的名義上

Would you let me lead you even when you're blind?

當你迷失一切,是否會讓我為你指引方向?

In the darkness, in the middle of the night

一片沉寂之刻,午夜寂寥時分


In the silence, when there's no one by your side

當萬籟俱寂,無人在你身旁時

Would you call in the name of love?

你能以愛之名呼喚我嗎



In the name of love, name of love

以愛之名,
銘刻於愛

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名



In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名



If I told you we could bathe in all the lights?


若我告訴你我們也能沐浴在燦爛陽光下

Would you rise up, come and meet me in the sky?

你是否能夠振作?與我在湛藍天際下重逢


Would you trust me when you're jumping from the heights?

當你從高處躍下時,是否能相信我牢牢抱緊你

Would you fall in the name of love?

你願意以愛之名與我墜入愛河嗎?

When there's madness, when there's poison in your head


當瘋狂的事物開始浮現腦海,有如毒藥般侵襲你的思緒

When the sadness leaves you broken in your bed

當悲傷使你我墮入心碎的地獄

I will hold you in the depths of your despair

我也會在絕望的深淵中緊緊擁住你

And it's all in the name of love

而這一切皆因愛而起


In the name of love, name of love

以愛之名,
銘刻於愛

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名



In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名



I wanna testify


我多想證明

Scream in the holy light

在聖光下高聲呼喊

You bring me back to life

你讓我死而復生

And it's all in the name of love


這全是,以愛之名

(X2)



In the name of love, name of love


以愛之名,銘刻於愛

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名



In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名

 
arrow
arrow

    默茉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()